štvrtok 2. augusta 2012

NIVEA Diamond touch - úžasný sprcháč

 Tento článok je venovaný tím, čo milujú trblietky :)

     V prvom rade chcem povedať, že tomu čo sľubujú v reklamách nech sa to týka hocičoho - neverím! Jedným uchom dnu a druhým von... Môžno si pamätáte reklamu na sprcháč Nivea Diamond touch ... nejako som neprikladala význam tomu, že pokožka sa po ňom bude trblietať... a za druhé som si ho ja ani nekúpila, dostala som ho.... A..... nastalo veľké prekvapenie.... tie čo milujete trblietky ako ja, budete určite nadšené... pleť sa po ňom nádherne leskne, najmä keď sa o vás opiera slniečko.... možno trošku vyzerám ako Edward z Twilightu keď sa odhalí na slnku, ale mne to vôbec, ale že vôbec neprekáža, práve naopak...

Stále mi nejde do hlavy ako je možné, že ten lesk a trblietky sa udržia na pokožke aj po zmytí sprcháču.... ale to nevadí, hlavne, že funguje.... Proste jeden z mála výrobkov, ktoré spĺňajú čo sľubujú..

A čo píše výrobca?

NIVEA Sprchový gél s ošetrujúcim olejom Diamond Touch poteší Vaše zmysly nežnou vôňou kaly bielej, zatiaľ čo sa exkluzívny sprchový gél obohatený o pravé diamantové čiastočky premení na bohatú penu a krásne rozžiari pokožku. Doprajte si pocit luxusu počas sprchovania.
Po každom sprchovaní sa budete cítiť ako znovuzrodená.
HYDRA IQ
  • Stimuluje tvorbu nových aquaporínov – pleti vlastných hydratačných kanálikov – ktoré zlepšujú cirkuláciu vody v pokožke.
  • Zaisťuje optimálnu hydratáciu i v hlbších vrstvách pokožky.
  • Používajte pravidelne pre nepretržitú 24h hydratáciu.


Pokúsila som sa natočiť aj krátke video nech vidíte ten lesk na slniečku na mojej ruke :)
(malá rada - zväčšite si ho keď ho budete pozerať, lebo na tom malom asi nič neuvidíte)



 Tak, čo vravíte?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára