piatok 13. apríla 2012

Rainbow by GOSH




      Včera som mala trochu času na seba a tak som otvorila svoj zázračný kufrík a dumala čo vymyslím. Rozhodla som sa, že vymyslím niečo z pigmentov od GOSH keďže ich mám dosť. No a samozrejme, nebola by som to ani ja ak by to nehralo farbami :) . Na bežné nosenie to síce nie je, ale ako inšpirácia snáď poteší. Aj keď, priznám sa, nie som zástanca toho, že denný mejkap musí pozostávať iba z -niekedy- nudných, zemitých farieb (ale samozrejme, odtiaľ-potiaľ a záleží na príležitosti, na nejaké firemné rokovanie predsa len neodporúčam "kikiríkavé" farby :D - proste treba poznať mieru a keď ste si neni isté, tak radšej siahnite po tých zemitých odtieňoch prípadne oživte "zemité" líčenie farbenou linkou alebo kajalovou ceruzkou vo vnútri oka a je to!). A tu už je spomínané líčenie:


asi najreálnejšie zachytené farby


tu vidno glitre, ospravedlňujem sa za rozmazanú foto, ja by som potrebovala "dvorného fotografa" :/

trošku Photoshopu - takto sa mi to páči


Použité výrobky:

obočie:
GOSH ceruzka na obočie (odtieň Soft black)

oči:
ARTDECO podklad pod očné tiene
GOSH effect powder (rosegold, brightblack - na čiernej linke, yelllow seahorse, bluewhale, bluebell)
GOSH glitter powder (holographic silver, psychadellic)
NYX jumbo pencil (yellow)
INGLOT gelová linka (77 matte black)
nejaké riasy MADE IN CHINA ;)

Použité pigmenty (tiež na podklade):


tie glitrové nešli dobre odfotiť, ale vidíte ich na fotkách vyššie nanesené popri oku
Ďalšie foto:


áno, ten tieň je moja hlava :D




Juch a zajtra víkend! Krásny piatok všetkým :)


2 komentáre:

  1. s tými riasami (trsy predpokladám) je to oko dokonalé:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Toto sú konkrétne obyčajné umelé mih.z čínskeho obchodu, ale odstrihnutý len koniec :)

      Odstrániť